Ik heb mijn Cadeaubon Oostende gekocht maar ik krijg geen mail. Wat kan ik doen?

Dat is niet zo fijn maar kan uitzonderlijk voorvallen. Controleer zeker eerst je spamfolder van je mailbox. Daarnaast kijk je best ook eens of het geld van je rekening is gegaan. Als dat niet zo is, probeer je best nog eens opnieuw. Mocht er dan nog een probleem zijn, stuur ons gerust een mailtje via ons contactformulier en we proberen zo snel mogelijk een oplossing te zoeken voor jou.

Mijn Cadeaubon Oostende kopen
Hebben jullie enkel een stadsbon?
Hebben jullie ook cadeaubon per thema?
Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen van mijn Cadeaubon Oostende. Wat doe ik nu?
Ik heb mijn Cadeaubon Oostende gekocht maar ik krijg geen mail. Wat kan ik doen?
Is er een verschil tussen een Cadeaubon Oostende die ik online koop of in een verkooppunt?
Kan ik een Cadeaubon Oostende enkel online kopen?
Kan ik een Cadeaubon Oostende kopen vanuit het buitenland?
Kan ik een persoonlijke boodschap op mijn Cadeaubon Oostende schrijven?
Kan ik mijn Cadeaubon Oostende laten opsturen?
Kan ik via factuur betalen als consument?
Kan ik zelf de waarde bepalen van de Cadeaubon Oostende?
Moet ik de app downloaden om een Cadeaubon Oostende te bestellen?
Ontvang ik mijn Cadeaubon Oostende onmiddellijk?
Waar kan ik een Cadeaubon Oostende kopen?